roly Posté(e) : 25 octobre 2004 Posté(e) : 25 octobre 2004 My current patrol is a 2004 4.2 Turbo Diesel Intercooled Patrol ute. In the 1st week i fitted, twin ARB air lockers, dual batteries, Warn 9500XP winch, ARB bar, side steps, Lightforce XGT lights, UHF radio, arb head and spotlight looms ,65L water tank etc etc. over here in Oz the Ute comes with 190L fuel tanks from the factory. i still have to fit the hot shower kit GME 3400 TX remote locker switches in console air manifold under the bonnet, air in from compressor, quick connect, locker solenoid, pressure switch, locker solenoid, and air out to tank second battery dual batt solenoid the gap where the header tank bracket should fit but doesnt on new GU 4.2TDi utes arb headlight and spotlight loom relays air manifold again LIGHTFORCE XGTs Warn 9500XP 6hp ARB compressor in the cab Dash again
breizheau Posté(e) : 25 octobre 2004 Posté(e) : 25 octobre 2004 Hi Roly, welcome here !!!! Nice Troll you have !!!!!!!!!!!!! Just a question : what means "ute"....? I guess that u like "ARB" ! Me too. I "edit" your post to write the price of fitting in EUROS...
roly Posté(e) : 25 octobre 2004 Auteur Posté(e) : 25 octobre 2004 ute is short for utility, which is an aussie invention in the 1930s dont let the yanks tell you they invented the "pickup" first
CrazyLoup Posté(e) : 25 octobre 2004 Posté(e) : 25 octobre 2004 dont let the yanks tell you they invented the "pickup" first LOL !!
dido Posté(e) : 25 octobre 2004 Posté(e) : 25 octobre 2004 Hello Roly You have pretty a 4x4 which is not current to cross by on our premises.
roly Posté(e) : 2 décembre 2004 Auteur Posté(e) : 2 décembre 2004 fitted the hot shower kit from twine heat exchanger mounted to Intercooler brackets water in and out connections shurflo pressure pump mounting shuflo mounting and hot water pipe running around firewall to exchanger we use a heater tap under the bonnet so you can control the water temp from the shower rather than the standard install which means you have to use the heater controls in the car itself.... exchanger exit pipes, not mcuh room on the new TDi heater tap plumbing, no cutting of factory hoses was necessary, so by undoing to hose clamps the entire shower system can be bypassed and returned to factory in the event of a problem
zep1300 Posté(e) : 2 décembre 2004 Posté(e) : 2 décembre 2004 Hi Roly, welcome ! Very nice Patrol ... but engine compartment now looks like a powerplant !
Tintin32 Posté(e) : 2 décembre 2004 Posté(e) : 2 décembre 2004 Hello Rolly , Wellcome here it's a very beautiful TROLL but stop it immédiatly , I'll be MAD ,I WANT THE SAME Please Santa Cl**** I want the same for CHRISMAS
breizheau Posté(e) : 2 décembre 2004 Posté(e) : 2 décembre 2004 Nice job Roly !!! Have u done it yourself or by a specialist ? Nice to catch u here again....
steffi Posté(e) : 28 décembre 2005 Posté(e) : 28 décembre 2005 et nous dans ce pays de misere on a que des moteur en bois..........
Gr a donf!! Posté(e) : 29 décembre 2005 Posté(e) : 29 décembre 2005 Very nice your patrol!!!! congratulation
korrigan Posté(e) : 30 décembre 2005 Posté(e) : 30 décembre 2005 I'm afraid that we couldn' find this model in europe. it may interest almost workers in town and country... we will be enjoy if you have anothers pics of your trol what is the models of yours tires
steffi Posté(e) : 30 décembre 2005 Posté(e) : 30 décembre 2005 il es vrais que ce model n es pas commercialisé ici en france mais il es possible d en avoir un...
toufik Posté(e) : 30 décembre 2005 Posté(e) : 30 décembre 2005 en avoir un........comment , Steffi ? as tu un filon ? let us know !!!!!!!!!!
steffi Posté(e) : 30 décembre 2005 Posté(e) : 30 décembre 2005 t achete un 61 et tu le fait decouper....
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